• Skoleavis

Vores journalisthold er med til at dokumentere forskellige begivenheder på skolen. Det er for de elever, der kan lide at skrive artikler og  lave interviews, men der er også fokus på at have det sjovt og danne nye venskaber.

Skolens væg-avis fortæller om, hvad der sker på skolen.

Se film om vores dygtige journalister længere nede.

• Skolens børnekor

Skolens børnekor er en indsats for sangglade elever i 2. til 4 klasse. Koret øver hver uge og optræder til forskellige arrangementer både på og udenfor skolen.

Længere nede kan du se en film om vores skønne skolekor.

• Morgensang

Det skaber sammenhold og sammenhængskraft, når vi mødes til forskellige samlinger på skolen.

I indskolingen har vi morgensang hver torsdag, hvor vi mødes i skolens multisal.
    Vi synger forskellige fællessange, og af og til optræder klasserne med et nummer. Det er også her, at Elevrådet eller skolelederen giver forskellige beskeder og fortæller om større begivenheder på skolen.

På mellemtrinnet har vi også fællessamlinger.

Vi har også fællessamlinger for alle skolens elever. De afholdes ved skolestart, til juleafslutning eller når skolen går på sommerferie. Derudover mødes vi også til skolens fødselsdag, hvor vi sammen synger fødselsdagssang for skolen.

Søndersøskolens journalisthold
Skolens dygtige børnekor